Monday, November 16, 2009

weekend ku yang sekejap


sekejapnyaa weekend ku.. rasa macam x cukup/puas 48 jam itu.. ape je yang aku buat ek.. antaranyaaa~~


1) ngedate dengan hasni.. ajak die gi national library.. hasni stadi pasal cukai.. aku lak telek2 tesis lorrr~ hoh berjaya siapkan 1 perenggan ;P


2) pergi mohe, buat keje... rasa cam nak nangis jekk wikend kene datang keje... tp xpe2, kawan2 kan ada..


tapi sekejapan aje aku bekerja nyee huhuhu... lepas tu nak balik sebab rindu kat mak ayah, ngeee ;P panggg~~ xdelaaa, sedey sebab dpt msj ma bgtau ayah naik teksi sebab nak g jj :( huhu..
tapi kan memang sangat sekejap lah aku datang keje ;p jangan laa mara aku ye team2 lain :(

3) selepas balik dari mohe, terus menuju ke jj wangsa maju nak bersama2 dengan ma ayah.. so balik karang xde laa dorang naik teksi :'( membeli belah siket lepas tu ma dan ayah teman anaknye ni kelaparan nak makan jap kat fud court jj heee xmo makan sorang2 ;P ma ayah tengok je aku makan sebab diorang dah kenyang makan sebelum aku buat kemunculan tadi ;P

ermm apa lagi eh aku buat wikend ni?

4) a a aaa~~~~ mana bolee lupee (^,-)

hoho tengok muvi cerita 2012 bersamaaaaa my hot girls andddd~~ err cold guy ;p bole? ;p


mereka yang terlibat adalah : ezan, umu, adik umu, kuku dan sepupuku yang bernama kakngah, hee

2012!! x terkataaaaaaaaaaaaaa akuuu... sampai nak cerita pun dah x reti nak sampaikan.. jadii korang p lah tgk sendiri :D

hew hew hew

taaaa (' '.)/

***update update****

ermm ade org kata cite 2012 x bes.. ermm tapi tu laaa, aku tgk bes jek, siap menghayati giler2 lagii sampai x makan pop corn kuku ;p xpe, lain org lain pendapat die kan, lebih2 lagi piawaian aku memang rendah pownn ;p hik... oh nway, aku ade bace suratkabar.. yg pelakon perempuan yang jadik anak presiden dalam cite tu, die kata x semua gune teknik CGI... yang part die dalam bahtera besar tu kan, pastu ombak besar datang hempap kapal dorang tu, xgune CGI.. tapi gune bertan-tan air yang di buang dari atas heee... x taulaaa kann ;p



10 comments:

Cik Seni said...

Dd, thanks belanja aku mcD...dan juga thanks bagi kerongsang yang cute tu... ;p

owh..ni blog waver...

http://wavertherebel.blogspot.com

marinahunny said...

ooowwhh manjanye dia..mkn nk mak ayah teman..hikhik

mun-e said...

nasib baik ko x terkata nak ceta psl 2012 tu. sbb aku x tgk lagi!! huwaaaaaaaaa nanges laju2 ;p

faizah said...

wah kangen bangat nak tengok muvie...;p

dd dudu said...

{surney hasniey}
sameee2 ;P lain kali aku terkejutkan ko lg ek, betolla, seb baik ko x darah tinggi hik2

owh waver ade blog, hoho terus bukak tadi n dah bg comment daaa hehe

dd dudu said...

{marinahunny}
hehe bukan manjaa, tp busann mkn sorang2 ;p lagipun mmg ma ayah nak teman pun ngeeee

{mune}
heee seb baik aku x citee ;p

{faizah}
ayuhhh gi tengok 2012 yuhhhhhh

hik hik

Ezzan Yusop said...

i'm a hawwwwttt girl? oh, terduduk sipu menahan malu i noks....siusiusiu!~

dd dudu said...

ezzan hawttt leader ;p

mun-e said...

eh lupa nk bgtau ko. aku dpt yg aku fwd kat emel ko aritu hehehe

dd dudu said...

{mune}
mune congratssssss