Wednesday, November 25, 2009

nak tengok gambar lain tak? ;)


gambar kat bawah ni adalah gambar yang di snap sama2 dengan gambar yang saya hantar untuk Pinky Lady Contest, hehe


gambar kat bawah ni ditangkap oleh kawanku yang sangat berbakat dalam fotografi, namanya ezzan, hok hok
oh ezzan~ i adore youu~

gambar kat bawah ni di tangkap di sebuah tempat yang banyak bangku2 terbiar.. aku suke panggil tempat ni "garden terbiar" .... alaaaa kat hujung bangunan opis jekk ;p kat Precinct Diplomatik, hihi

nice!!!!!

L.O.V.E

watak2 yang terlibat, hoho
diriku di apit oleh haida dan rossa
n u know what, saya sangat sayang mereka! =)


ok 3 gambar cukup ;)

owh ada lagi~

inilah bangku/garden terbiar tu!
gambar ini di tangkap oleh saya sendiri ;) ngeeee


okie dadada (' '.)/

-Puteri Buah Peach-


4 comments:

rosealley said...

weh aku suke gilee gambar payung ngan L.O.V.E tu, chantik!!ezzan hebat laa, dan aku nampak gemuk, huhuuuu

dd dudu said...

{rosealley}
suke jugakkk!! ;D

alaa, baju yg besar mempengaruhiii, huk huk ko x gemuk pun dalam realiti, hihi

AnneWeeza said...

nak payong tuh! hihihi ;p

dd dudu said...

{anneweeza}
payung free sunsilk ;p watson ke guardian ntahh, g laa ushar hikhik