Wednesday, January 14, 2009

aku dan kehidupan baru ku... part 3

hehehe mentang2 laa aku tidur di opis, korang jangan ingat aku x mandi lak ;p muahahha korang pun xcakap ape2, aku jek perasan sendiri kih kih

aku mandi okaaayyyyyyy
aku selalu tumpang umah linda & awa untuk membersihkan diri hihihi
hidup aku dah jadik macam orang nomad pun ade
berpindah randah dan hidup x tetap hohoho
aku terpaksa okieeeeeee~~ kof kof kof

awa sempoiii dan koool berseluar sukann! ngeeee :D
sian x kat aku yang jadik nomad ;p

gamba aku bersama tuan rumah ho ho

time ni kitorang tengah tunggu ezzan n the gang sampai amik kitorang hehe time ni kereta aku d bengkel yukkk, mintak tulun cikgu ezzan amikkan n hantarkan kitorang ;)

rumah linda dan awa kat precint 16, betol2 laa kat belakang alamanda hik.. rumah dorang tu laa yang jadik tempat aku mandi2 pastu tempat tidur sampai tengahari heheheheeh

ade sekali tu, mase balik petang, dan nak g opis semula lepas maghrib, awa masak laju2 untuk kitorang makan, sedap gilerrr, dah laaa laju giler die masak, tanpa bahan2 yang mencukupi pulak tu, hebat laaa waaaaa :]"


hehe mase taip ni, aku dah ngantuk ni..
sekian laa saje yekk kesah2 aku dan kehidupan baru ku.. nanti aku update lg la yukkkk ;)
selamat malam (' '.)/

6 comments:

Faizah_Haris said...

arghhh tetiba rasa lapor....

rosealley said...

walopun masak cepat2, still nampak macam sedap ayam pedas tu

Tukang cerita said...

Baguslah korang nih...
berwawasan btoi...
sampai tdo kat ofis....
kalau akak tak siap keja, bleh tdo kat skul ker?
wahhhhh...tak moooooo....
byk momokkkkkk......

dd dudu said...

{Faizah_Haris}
sebab tgk ayam tu ke hihihi memang melapokan ;p

{rosealley}
kannnnn
sedap sedap
letak minyak,cili, campak bawang, ayam pastu campak serai
selain garam xde pun perisa2 lain ;p
sayur tu pun xde sos tiram ke ape keee
rasa yg sgt original hehe

{Tukang cerita}
muahahahah
lawak la akak ni
ade berani tidur opis? ;p
org tidur opis bile ade kem motivasi jek heheheheheh

uh berwawasankah?

;p

Anonymous said...

yeahhh..im cool!!

dd dudu said...

ohh nooooooo awa masuk blog akuu
mane de cool
cooler water jek ;P