Wednesday, January 7, 2009

tulun laa pegi cik mengantuk

hari ni kann..
sy pakai baju kurung kaler biru..
kuar umah pukul 8++
biasenyee hari2 kuar pukul 730, tp td sengaja nak g lambat sbb selalu asyik sampai awal jek opis..
tp mase kul 8++ dekat2 pukul 9 tu kat mrr2 MasyaAllah, jem ya ampunnn..
dah jem teruk camni laaa yg buatkan saya mengantuk ni uh uh mencik mencik
mengantuk nyee saye..
selepas simpang masuk jln ampang tu, dah xjem dah, keta jln laju je la kann.. tp mate ku tetap mengantuk hasil dari jem td..
pegilaa cik mengantuk~
pegi pegi shuh shuh shuh~~~
arghhh rase nak letak batang mancis jek kat kelopak mate ni, kasik tahan mate ni jangan kasik tertutup..
pegi cik mengantuk pegii pegii~~
lepas tuh sy x ingat ape2 dah...
....
...
...
tiba-tiba
GEDEGANGGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!


mate ku terbuka dan ternampak kelisa ku dah menyondol toyota corolla di depan ku
dan akhirnye cik mengantuk pergi jua~

-sekian terima kasih-

11 comments:

~tHe tRU cOloRs oF 'atiQahadnAn'~ said...

hehe..
sabar jerlaa...
akhirnye toyota corolla tu jua yang berjya buka mara cik dd..
tahniah!! :D

pandangdenganmatahati said...

uish agak teruk juga ya..
hmmm

minum la kopi pagi2 spy ilang ngantuk huhu

anneweeza said...

adehh...Aduhh!!! sian nyer awak...tp kite sian gak..arghhh...kite kene saman...pangggg~~ sbb LAMBAT pki sit belt....ngeee....sedihhh.. :(

dd dudu said...

{atiQahadnAn}
yeee tahniah pade toyota corolla tersebut hik
huhuhu sy bersalahh (T_T)

{pandangdenganmatahati}
erm pertame kali kene, aku rase sgt teruk huk huk terkezut dgr bunyik lagi uhuuuuu

baiklaaahh :)

{anneweeza}
aaaaaaa fez time sy kene saman ni wa waaa waaa mencik mencik reputasi terjejas waaaa waaaaa

yekeeeee mase nampak abg polis tuh xsempat pakai sit belt laju2 ek

rosealley said...

wah, siannye ko dudu, xpasal2 ade kesan lak kelisa tuh, xpela, da nak kena kot, redha jela

dd dudu said...

{rosealley}
terkezut x rossa terkezut x ;p

chUNk said...

dd, hmm..kesian lak...

dd dudu said...

{chunk}
chunk.. hm xde papelaa heee kemik2 manje jekk, kite pun ok hehehe kite xde kemik2 ;p

n'way thanx dayah :)

zieda said...

laa yeke..cian dd..
kete sudah ok ka?
hehe(suppose tnye dd) tp rs dd ok je kot...

dd dudu said...

{zieda}
heheeh zieda tau kite ok sbb td nampak kite g bilek air dengan ceria nye kann ;p hik hik hik

ermm hidung, mata ngan mulut kelisa kemik cket, skang keta kat bengkel.. pagi td kite dtg ngn ummu hehehe

zieda said...

yela..tu y kezut gak tu tgk cik dd kite ok ja...
papepun ni la padahnye balik lmbt bekerja kn..tido xcukup..kesian ...
xpe..tabahkan hati..hikhikhik..lepas ni zda lak..