Sunday, January 11, 2009

mood nasyid

hari tu kannn mase tumpang kereta abang ummu athiah nak pegi keje kan...
sepanjang jalan tu kannn kereta persona tu main mp3 nasyid jekkkk
watt aku terkenang2 zaman mrsm yg penuh nasyid^^
bile sampai opis terus mintak 1 folder lagu nasyid dari ummu
dan mulai dari hari tu sampai laa hari ini dan esok2nyaa aku dok asyik melayan nasyid jekk espeseli lagu2 hijjaz :D
buat mase ni xdeee dahh dgr lagu2 korea2 ku jepun2 ku n lagu2 lain hehhee
biaseelaaa ikut musim ;p

erm menangis x ek budak 4 tahun tengok tulisan aku kat atas ni ye hok hok hok

6 comments:

lina said...

dd sudah tukar taste dari lagu korea ke lagu nasyid. tibe2 teringat zaman skolah dulu. semua lagu nasyid hafal.

rosealley said...

betul2, lagu nashid tu memang zaman2 kita skolah kan, lama bangat xdengar

dd dudu said...

{lina}
hehehehe ikut musim jekkk, tp rasenyeee lame gak kot musim nasyid ni hehehe mau sebulan ;p

{rosealley}
betol betol betol
tingat zaman dulu sape masuk nasyid kire hebat arr ;p
yg main kompang tu kire hebat arrrrr kat skolah dulu hak hak hak

pandangdenganmatahati said...

ele yela. keri kan dlu penyanyi nasyid.


1..
2...
3....

lariiiii lariiiiiiiiiiii :D

UMMU A'THIAH SHAARI said...

hahahaha...akhirnye ku berjaya menginsafkn tuan pnye blog ini...tp prangai sme jerkk...habit je len...kte sme la yana, suke dgr lagu nasyid, tp prangai.......comei2 jerk mcm pnyanyi lagu nasyid tu bkn cm lagu nye...hehehe :P

dd dudu said...

{pandangdenganmatahati}
kerii penyanyi nasyid?????
yenadeiiiiii aku xtauuu pownnnnnnn ;o

keri penyanyi nasyiddd??? ;o

puk

{ummu}
huwa huwa huwa
betoooollll ;p