Wednesday, January 21, 2009

linda dapat bunga

semalam linda (opismet ku) dapat bunga
di opis hihi ala2 cam dalam drama kann kann kann :D
inilah bunganyee, cantekkkk :)

ini tuan punye bunge yang sangat terkezut badak masa dapat bunga ni hihi

ini kes pujuk memujuk dari chenta hati linda
hihi so sweet^^

8 comments:

pandangdenganmatahati said...

muka linda mase ni mcm eja..seyes xtipu huhu

nak bunga jugakkk~~ :p

dd dudu said...

{pandangdenganmatahati}
waa cepat giler ko comment hehheeh hasni hasni mane kamu~ ;p
tapi ni bukan pagi ek hihih

hee si muni, aku percaya dah ko ckp muke linda cam eja, hee percaye percaye~ linda ckp ade org pun cakap lagi hehehhe
waah aku kawan ngn artis laaaa

heee nanti aku kasik ko bunge yg kat ym ;p

pandangdenganmatahati said...

alorrr bunga kat ym buat ape... nak bunga dlm keta ko tuuu

bunga 2hengget

dh btahun tunggu bunga tu.. wuwu

wv - suroses, tgk... ade ejaan rose. adakah ptanda nk dpt bunga rose? hakhakhak

lina said...

ala suweetnye linda dpt bunge ;p
ReD lak tuh =)

rosealley said...

@muni@
xdela, petanda aku nak komen tu, muahahaaaaaaa

@dd@
sweeeeet, nak jugak bungaa

dd dudu said...

{pandangdenganmatahati}
aku dah x duk upm, lagi laa x singgah kedai 2 ringgit kat serdang tu heheheeh

{lina}
heheheehehheheheheh

{rosealley}
nanti aku gtau et eh hihi

ReD said...

uiks...x ku sgka...c dd ni leh plak bt entry psl "Terkezut Day" aku...huhu

p/s: segan weeehhh!!!

Smiling Lolipop said...

{ReD}
hehehe disebabkan linda dah ramai org bg komen nak bunga gak tu ;P