Thursday, January 15, 2009

apabila mereka ingin termuntah melihat koding

apabila mereke ingin termuntah melihat koding dan error... berlaku laa aksi2 seperti di bawah..
linda tiba2 berubah menjadik retro =n

linda - ezzan - dd dudu kiut - awa separuh ;P

awa bermulut mungil =P lariii lariiii

tiba2 terkeluar skill mulut itik aku.. tsk

inilah mereka.. awa buat ape tuu? =p

menangkap gambar skema ;p

cik lutfi yang kantoi buat peace kat umu
opocot cik lutfi terkezut tengok umu dan sunglasses besarnyeee

kof kof kof~~ terbatuk pulakk tengok aksi mereka ni~ kof kof kof~

11 comments:

pandangdenganmatahati said...

dd..kenapa ko ngaku diri sndiri kiut? :p lariiiiiiii~

~tHe tRU cOloRs oF 'atiQahadnAn'~ said...

cik dd...
bile wat mulut itik tU...
teringat kat kari itik ibu saya..
yummmyyy... slurppp..

dd dudu said...

{pandangdenganmatahati}
abesss ko xpenah nak kate aku kiut pun, aku pun terpakse laa ghoyattt sendiri
wakakaa

{atiQahadnAn}
ci tqa..
huwakkk mulut dd = kari itik? (T_T)

Anonymous said...

hoho...ni la saat paling haru ble msg2 x sgup lg nak mengadap DYMM MVC ibni ORM Coding...hoho

~ ReD ~

rosealley said...

aksi mulut itik???ha ha haaaaaa, gelak guling guling

wawa said...

didi dodol bermulut itik bersuara katak!!huhauhauhaaaa('o')

dd dudu said...

{rosealley}
hehehehehe aku penah tunjuk kat ko x ey?
aku tunjuk kat dorang, dorang terhibur plak hihihihi pu~

{wawa}
kuaaaaaaaang ajooooooooooooooooo

lina said...

dd! ngape ko jadik begini? tersengih2 aku tgk care ko bergmbr tuh. yg paling klaka part mulut itik tu. hak hak ;p

Ezzan Yusop said...

ezzan pling x suka gmbar skema, barisan depan tu. dah macam bersanding lak wawa dgn kimkim. kt kat blakg cm sebok nak amik gmbr dgn pengantin. wahahah! faham x faham x ape kite ckp ni dd? hukhuk...

en lutfi ada tnye nape ckp hukhuk? ezan jwb hukhuk mcm nada sedih. then, die tnye kalo hikhik, nada ape? ezan ckp la nada happy. die leh lak kata hikhik tu mcm nada gedik je. ouch! panggg!
(komen ni xde kene mengena pun dgn gmbar. saja ja)

wawa said...

huaahua...ade bau2 cemburu la ezzan ni..kuang3x..tu la org suh dok sebelah kimkim xmau jual mahal..konon kasih syg xboleh ditunjuk2kan...haha...org barisan dpn tu cm malu2 pengantin kan..kan kan..betul x..hikhikk..

dd dudu said...

{Anonymous aka red}
muntah keluar koding campur hempedu hok hok hok

{lina}
uh kenape ye aku jadik begini? ;P

{Ezzan Yusop}
eleeeeee zanzan jeles laaa tu kimkim tangkap gamba kawen ngan wawa ;P

cik lutfi belum dgr lagi dd nye gelak gewdix hew hew hew

paham x paham x ;n

{wawa}
betol betol
kannn dahh jeleesss si ezzan tuuuu
pu~