Friday, October 23, 2009

random je ni borak2

Assalammualaikum ;)

hehe dah lama x update entry baru... ziffi (suke gune nama ziffi hehe) busy sangat~~ hari2 balik kerja lewat malam, sampai umah dekat2 pukul 11.. setiap hari pun sampai rumah, salam ma salam ayah, sok sek sok sek siket... masuk bilek bukak beg laptop, keluarkan laptop laju2, on laju2, connect to streamyx laju2, bukak www.tv9.com.my laju2.. login laju2... bukak cerita sumpah bunian, pastu load episod hari tersebut ;p sementara tunggu streaming yang lama itu, sempat laa pergi mandi, bla bla bla.... lepas tu sebelum tidur, play laa cerita Sumpah Bunian yang dah habis streaming tadi :D besnyee tidur selepas tengok Adam dan Hawa, sampai masuk2 mimpi ha ha ha

tapi semalam tengok kat tv9.com, episod 14 tak ade, wuwuwuwuwu :<



semalam kan... mase tengah bekerja, tiba-tiba dapat mms dari kuku... gambar ni..

uh apakah ini?

caption kuku masa tu, adalah "akhirnya berjaya habiskann ;p"

penatlaa aku fikir2, apa laa yg dalam bekas ni yang kuku berjaya habiskan ni ye..

"habeskan ape wakk"

"habeskan kuih raya yang awak bagi ;n"


wakakaka gelakk guling2 gelak guling2... korang ingat x entry yang sy buat biskut x jadi tu.. alaa nak buat coklat walnut cookies, tetapi jadi biskut hitam pahit rapuh.. huk huk... kalau x ingat, haa klik sini...
erm raya ke berapa ntahh, awal2 raya laa, sy ade la kasi kuku biskut ni.. tapi x laa penuh, sebab kasi biskut lain gak... tapi banyak gak laa untuk di habiskan.. dah laa pahit ;p hehe sepatutnyee x nak kasi (yelaa dah x sedap kan), tapi x tau kenape hati ni berkata

"bagi jelaaa... kau kan buat biskut ni dengan seikhlas hati... tak apa x sedap... cume nak kasi kheri rase je.. xpe dd bagi aje.. tapi kau jangan kecil hati kalau kheri komen.. niat nak kasi die rase aje, ok?"


niat nak kasi rasa pun tapi bagi banyak2 gak dalam bekas, hahaha kesian kheri... eh kejap kheri, kejap kuku, ape laa aku ni... yang pastinyaa biskut ni letak bawah sekaliiiiiii dalam bekas.. dengan harapan "kasi je.. kheri xnak makan pun x apa.. harap2 die x makan.. sebab jauh sangat biskut ni kat bawah" hehe... rendah diri giler...

dah sebulan lebih kot berlalu.. aku pun dah tak fikir apakah nasib biskut tersebut... sekaliiii dapat mms gambar tu semalam.. owhh terharu nyeee sayaa :'>

sebenarnyee saya x kesah pun kalau kuku tak habeskann... sebab pahit kann.. tapi tak sangka kuku sanggup menderitaa menelan biskut tersebut hingga ketulan terakhir :'] uwaaaa huk sob sob terharuu~~ sob sob.. strettttttt~~ (bunyik hingus)


panggg~~~~ terus kena pang dengan pembaca blog ni haha..

makasih waakk :D tahun depan kite try buat biskut x hangus ehh, hi hi




makanan pukul 11 tadi, haha comel x? comel x? ;p.. orang kedai pun pening kot cane nak kire berapa ringgit.. hoh bukan diet okayy.. tah, xrase nak makan nasik tadi, sebab baru lepas makan cekodok hehe..


dadada (' '.)/

oh p/s ku --> aku sendiri x berjaya habeskan biskut pahit tu kat rumah ;p

8 comments:

mun-e said...

hehehe.

petama kali rase keri comel kerana berusaha abeskan biskut coklat pahit rapuh itu


:D

dd dudu said...

{mun-e}
muni, aku baru jek publish ni, aku sendiri x sempat habes bace lagi ;n bile ko bace ni haha

keri comel?

kuh kuh mintak2 keri x bace comment ko ;P

hik

ciare (^_^)v said...

abes tu bape ringgit kena bayo tu? ade 4 lauk..kalo kat sini msti dah rm4 T_____T mahal seh

dd dudu said...

rm 1.70

makan kat bonda

hee bonda mahal gak sebenarnyeee

tp tadi tah, aku xtau mahal ke murah kalau cenggitu hehehe

rosealley said...

aku nak komen tapi xnak keri bace kang kembang lak, paham2 jela ekk;p

dd dudu said...

{rosealley}
hahahaha saba je laaaa puk puk puk

noname said...

lalu tanpa membaca...~

dd dudu said...

{noname}
siu~~~