Sunday, October 18, 2009

catatan syawal.. 17 okt 2009


ini last cerita pasal open house raya ;P


17/10/09

kawan sekolah rendah ku kahwin hari ni.. nama die Hamimah.. eh sebelum sambung cerita, nak suruh korang tengok gambar ni..



ape yang korang perasan dalam gambar ni ;P

ok sambung balik cerita.. hari ni kawan sekolah rendah ku kawen.. nama dia hamimah.. kitorang dulu sekolah dekat SRKJTKL, betul2 laa sebelah nye taman tasik titiwangsa tu haaa.. ermm mase darjah 1 sampai 4 aku geng budak2 pakai baju putih.. oh sungguh bebas waktu itu... naik darjah 5 sampai 6, aku masuk geng budak baju biru pulak... huk huk.. satu geng ar dengan hamimah dan mastura.. 3 sekawan.. 3 dara pingitan yang x bole berenggang... dalam 3 orang tu, dari sekolah rendah lagi, hamimah tu laa yang paling matang.. oh dah dewasa pun die tetap paling matang.. tengok~ tengok~ die dah kawen dulu ;P aku dan mas masih belum berumahtangga hik hik...

walaupun kuku kata tak, tapi aku tetap rase makanan yang aku amik ni comel, pu~


selalu keseorangan di dalam gambar, wu wu~
=P


inilah hamimah yang aku cerita tadi :D


lepas kenduri hamimah di dewan kepong ini, kitorang (dudu+kuku) pergi rumah iza pulak.. beraya di rumah iza... shai pun ade :D


aku tetap paling kurang gojes, haha..
tapi hari ni aku memang simple giler pakai baju kurung biasa2 dengan tudung biasa2 ;P macam pergi keje jek gaya nye hehehehe


lepas tu kitorang pergi rumah hafiz lak.. kawan upm.. geng gagak putih sama2 dengan kuku dulu.. dah janji ngan rossa nak sampai masa lebih kurang, sebab takut xde kawan pempuan ;P ngeeee
abg demo, kak mas dan irfan pun datang :D


saje nak letak gambar percubaan rossa menangkap gambar cik tunangnyee, blur di depan dan fokus pada cik tunang nye ;P

bergambar di luar rumah hafiz..
suke baju ko rosa, ade riben ;P

lastt sekaliii... pergi rumah baru anum di.. di mana ek? puncak jalil kot nama tempat tu ho ho...

nampak perut anum yeayy nampak perut anum \(^o^)/
nampak perut anum yeayy \(^o^)/


aksi sembunyikan lemak masing2 di belakang anum ;P
siu siu siu~

dah abesss cerita pasal makan2 raya :D tapi cam kekurangan pulak entry ni tanpa gambar makanan kan, haha... segan laa nyaaah nak snap~ ;P

okiee dadada (^^.)/

pu~

11 comments:

ciare (^_^)v said...

puncak jalil..? adekah berdekatan dgn umahku?

dd dudu said...

{ciare}
ermm lebih kurang laa ;P tapi umah anum x sampai esso, taman die betul2 depan alam medic ;)

mun-e said...

ape yg lain kat gamba 1st tu? tak jumpa arrr huhuhu

SRKJTKL tu apa? sek rendah keb jenis tamil KL ek? :D

dd dudu said...

{mun-e}
heee x jumpe keee ;P
hishhh mane boleee x jumpee ;P
cari lagi cari lagi

hehe kuiz nak tgk kepekaan orang.. keri dan ros lulus.. aku x lulus huk huk saje upload gambar ni nak kasi org lain x lulus gak cam aku, hehehe



muniiiiiiiiiiiiiiiii :'O bukan sekolah tamil laaaaaaaaa :'O

sek. ren. keb. jalan temerloh kuala lumpur

muniii kijammmmm :'O

mun-e said...

apa yg peliknyaaaaaa..

penutup teko tu ke? rupe die mcm almari punye pemegang ek?

dd dudu said...

{mun-e}
bingo! hehe penutup die hilang kot.. die amik penutup almari tuk ganti ;P

keri yg perasan n dok telek penutup tu, aku xpaham.. bile dah paham, gelak aje hik hik

mun-e said...

yeayyy aku pandaiiiiiiii =D

(sebenanye, suh ofismate aku jawab keh keh keh)

gile tajam mata keri ituuu patut la leh pasan segala lemak2 tersembunyi. heh.

Neko said...

d, update ur link ;) dah siap!

dd dudu said...

{neko}
aaaa apee url diee, provile not available laa shaiii

uhuk2

myfamilybiz4u said...

salam ziarah dn salm perkenalan~

zahanum said...

hukhukhuk...macam makcik plk aku tgk muka aku nih....adeh.....