Wednesday, October 14, 2009

samb... catatan weekend bulan syawal (rumah ciare)


11/10/2009, pukul 2 lebih petang kot


pergi rumah ciare pulak.. sangat berdebar2 nak pergi ke rumah kawan kitorang ni yang dah kawen hehe... yelaa dulu rapat zaman masing2 single, hu ha hu haaa jek memanjang, sekarang wahhh x sangka aku akan pergi rumah ciare yang dah ade suami... believe it?

owh~

uwaaaa sampai lambattt.. time tu muni dah sampai umah ciare dulu.. kitorang yang lain lak konvoi 4 buah kereta (termasuk pae) ke rumah ciare... sampai2 rumah ciare, gi terkam adam dulu walaupun tadi di umah abang demo dah main ;P hehehehe... ciare lak asyik suruh kitorang makan jekk... hihihi kitorang ni macam nak makan adam pulak gayanya... hihihihihi...

ooooo kuku amik gambar ni dari tepi ek~~


ok laa... jom makan2....




ciare buat soto dan rendang perak + nasi himpit... huhu mana aci.. ciare dah pandai buat soto dengan rendang perak, aku tak pandai lagi sob sob sob

owhh yang pastinyaa aku bantai makan kek butter ciare.. hehe cedapp... tapi x amik gambar laa pulakk ;p gambar kat atas ni pun curik dari fesbuk ciare ;p


kitorang tumpang solat Zohor dulu.. thanx ciare sebab bagi layanan tip top kat kitorang heheheehehh... sayang ko seadanya huhu

bergambar yuukk..

adam tengok auntie dd ek? ;p

eh laaa, adam ni tengok pakcik idzuan ke makcik ciare?
bukan tadi tengok auntie dd ke?


kuku buat ape tu~
ciare buat pe tuu~
;n


walau bagaimanapun sehingga gambar keempat, ja dan shah tetap maintain senyum pandang camera bergambar ;n
korang sedar x ni adam kat mane ;p
hehehe


sebelum balik.. haruslah bergambar di depan teratak ciare

lina, tuan rumah ciare, ros dan dd dudu.

ciare, terima kasey taww ;) suke tengok ko lepas kawen, sayang kamu banget, mmmuaahhh


6 comments:

ciare (^_^)v said...

huuu kalo ku tau korg beramai2 dr umah abg demo, aku ajak je semua yg berada di umah abg demo tmasok abg demo sefamily skali. xpe taun depan eh :)

dd dudu said...

{ciare}
ciare, jgn gusar hehe.. abg demo pun lepas kitorang dtg tu ade tetamu.. sedare mara kot.. hee.. erm aya dan aleng lak mmg aku dah ajak dah, tp mereka ade hal kene pegi somewhere hee, jgn gusar yuk~

;)

ciare (^_^)v said...

dudu bile nak pakai shawl riben?? nak tgk...uuuuu...sbbnye aku pon beli jgk tau tak??? hahahahaha. mmg ajaib!!

tapi i xtau nak pkai..plus nampak wierdo (-_-")

mun-e said...

hahahaha gelak gelak gelak tgk aksi shah yang paling menten dalam setiap gamba tu :D

dd dudu said...

{ciare}
ok nanti aku pakai yuk ;)

haaahh ko beli gakk ee :o waaa musti dapat color pilehan uwaaaa

ciare, try pakai dulu, biar readers tentukan comey ke x ko pakai hehe aku rase comey jek klu ko pakai ho ho ho

dd dudu said...

{mun-e}
hehe tu laa perasan gak ;P

gelak gak gelak gak

hihi

muni, jgn gelak, jage peyut tu~ ;n

;P